"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. július 6., szerda

szarvasbogár harc

Tegnap fűnyírás után arra lettem figyelmes, hogy Derék egy helyben áll és a földet mereven nézve ugat. Ilyenkor általában olyan állatot talál, amit nem akar megfogni valami miatt pl.: sün. Gyorsan odafutottam, és lám, két hím szarvasbogár csatázott a lábam előtt. Magukra hagytam őket, gondoltam, hogy az egyik megöli a másikat, így már csak egyet kell majd kidobnom a kertből. Mikor később visszamentem, már tényleg csak egyet találtam, a másiknak hűlt helye volt. Fogtam egy botot, és kipenderítettem a bogarat, ami volt vagy 8 cm. 

Az előbb jöttem be a délutáni kinti, pokrócos lazításból. Huba nagy boldogan hozta nekem megmutatni új szerzeményét, egy óriási, kb. 8 centis szarvasbogarat. Nem tudom, hogy bírta a kerten átvonszolni úgy, hogy nem lett semmi baja, egyikőjüknek sem... A bogár rövid úton az előkertben landolt, remélem, hogy ez a harc vesztese volt, akkor a győztessel már nem lesz dolgom... Hacsak nem visszajön a megnyert "asszonyért", aki valószínűleg még mindig a kerítésen innen bujkál valahol, bár nem tudom, hogy ez a bogaraknál hogy megy...

Nincsenek megjegyzések: