"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. augusztus 6., szombat

Megkerültük a Balatont

Pár képet hívok segítségül, hogy az utóbbi egy hét mozgalmas és igen élvezetes pillanatairól beszámoljak. Nagyon - nagyon jól éreztük magunkat a Balatonon! Végül heten bicikliztük körbe a tavat. Zsoltival mi már hétfőn megkezdtük a tavas élményeket, mert ellátogattunk a velencei wellness fürdőbe, ahol előünnepeltük a házassági évfordulónkat, és kicsit rápihentünk a következő napokra. Nagyon élveztük! Hétfő este érkeztünk meg a balatonboglári Kopjár - nyaralóba, aminél jobb kiindulási és érkezési pontot keresve se találhattunk volna. Köszönjük! Hamar lefeküdtünk aludni, hogy másnap időben elindulhassunk, 35 szendvicset készítettünk a kb. 80 kilométeres távra.

Kedden egy óra késéssel ugyan, de felkerekedtünk. Minden csomagot Attila húzott egy utánfutón. Én nem tudom, hogy bírta. Igaz, hogy vasember... de, ennyi csomagot!!

Első megállónk a balatonvilágosi dombtető volt, ahol megebédeltünk és közben gyönyörködtünk a csodaszép kilátásban.

Az első kemping ahol aludtunk, a balatonalmádi -i Yacht Kemping volt. Alig volt egy - két szabad hely, így okozott is némi bonyodalmat, hogy hol verjük fel sátrainkat. Ha jövőre is megyünk a hely választást szerintem új szisztéma szerint kell csinálni. Andi járja körbe az egész területet, válasszon egy neki tetsző helyet, szóljon, ha 100 %- ig biztos a dolgában, aztán ott verünk tábort. Így lenne a legegyszerűbb :) Este fürödtünk egy jót, megpróbáltunk röplabdázni a vízben, ez nem igazán sikerült, de én ennek ellenére élveztem. Sétáltunk, vacsoráztunk, beszélgettünk, csocsóztunk, pihentünk, aztán aludni tértünk.

Szerdán laza napot tartottunk. Sok helyen megálltunk pihenni, gyönyörködni, élveztük az utat és a jó időt!

A Tagore - sétányon is megálltunk, hattyúkat etetni.

Egy jó kis pizzázóban ebédeltünk igen finomakat, ez is lassította a tempót. A családi fotó közvetlen az ebéd után készült Révfülöpön. Badacsonytördemicen éjszakáztunk, kis galiba akadt a bicikli úttal, mert letértünk róla, de hála Istennek kis keresgélés után rátaláltunk és ezáltal a kempingre is. Ami amúgy sokkal jobb volt, mint az előző napi, csak a strandja volt nagyon béna. Tele hínárral, így a parton felállított medencében fürdőztünk egy jót, már aki bírta a hőmérsékletét.

Csütörtökön is korán akartunk indulni, de ebben megakadályozott minket az aznapi eső. Eleinte vártunk, hátha eláll, de fél 12-kor úgy döntöttünk, hogy itt az ideje nekivágni a maradék távnak. Egész nap zuhogott az eső, szó szerint bőrig áztunk! Sosem voltam még ennyire vizes! Viszont az eső kellően felgyorsított minket, mert a fél12-es indulás után négy órakor már Balatonbogláron voltunk. Az eső azért minden edzetlenebb csapattagot megviselt, én legalábbis nagyon elfáradtam egy ponton, amin Dani és két falatnyi Balaton szelet átsegített. Köszi! Minden nagyobb baleset nélkül, egy örök emlékkel gazdagodva érkeztünk vissza a nyaralóba, ahol forró zuhanyt vettünk.
indulás esőben

Kis pihenés után Zsolti elvitt vacsorázni a Majthényi Présházba Balatonlellén. Ott ünnepeltük immáron negyedik házassági évfordulónkat! Gyönyörű volt a hely! Tiszta időben a teraszról el lehet látni Keszthelytől egészen Balatonfüredig. Na, ezt mi a felhők miatt nem láttuk teljes pompájában, de így is gyönyörű volt!! A vacsora pedig fantasztikus! Mindketten bárány ragu levest, fokhagymás fogas filét ettünk. Ez is egy olyan hely, ahova mindenkinek el kéne mennie!! Sehol nem találkoztam még egyrészt ilyen finom étellel és borral, másrészt ilyen kedves és beszédes pincérrel, aki még azt is tudta, hogy hol van Sóskút! Szóval tökéletes negyedik évforduló volt!

Pénteken verőfényes napsütésre ébredtünk, gyorsan meg is koronáztunk egy boglári fürdéssel. Pakolásztunk, szárítottuk a ruháink és sátraink, játszottunk és pihentünk. Estefelé elvittük Tomit a túlpartra Ejnár Esztella nevű vitorlás hajójával. Én most ültem először vitorláson. Szél az nem volt egyáltalán, de így is nagyon élvezetes és szép volt az út. A feljebb látható vízben készült csoportkép Balatonboglár és Ábrahámhegy között félúton készült, amikor a 4 méteres vízben megmártózott a hajó legénysége. Visszafelé még a naplementét is megcsodálhattuk! Méltó megkoronázása volt ez ennek a pár napnak! Igazán jól éreztem magam, remélem, hogy következik ismétlés! ;)