"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. augusztus 14., vasárnap

törött mosdókagyló

Tegnap zuhanyzás után feljöttem középre, kicsit még használtam a gépet lefekvés előtt, eközben Zsolti használta a fürdőszobát. Egyszercsak nagy csörömpölést hallok... Zsolti eltörte a mosdókagylót! Szerencsére, neki nem esett baja, de a mosdókagyló ripityára és két nagyobb darabra tört. Hogy mindez hogy lehetséges? Most csempézzük azt a falat, ahol a kagyló volt, így a csempézés idejére le kellett venni. Szóval, megsemmisült.. Zsolti számára ez igen rossz történés volt, rögtön csak azt látta, hogy újat kell venni, ami idő és pénz. Nekem ezek eszembe se jutottak, nagy vidáman mértem fel a helyzetet lent, és optimistán, mindenben megkeresve a jót megpendítettem, hogy biztos csak egy új mosdókagylót szeretnénk venni? Mire Zsolti felért, már azt mondta, hogy lehet, hogy nem kell karácsonyig várnom a fürdőszobabútorra, aktuális lenne most megvenni. Hogy én hogy örültem ennek!!! És hogy lelohadt a lelkesedésem az obiban, ahol kiderült, hogy a nekem tetsző darab Zsoltinak nem tetszik, és egyáltalán nincsenek szép mosdóhelyek az áruházban... A csalódás fokozódott, amikor az ikeából is csak egy 70 forintos törülközővel és 6 db borospohárral jöttünk ki. A baumax parkolójában a csalódás kezdett kétségbeeséssé fajulni, amikor Zsolti megpendítette annak lehetőségét, hogy ha ott sem találunk megfelelő bútort, veszünk egy egyszerű mosdókagylót, és kész... 
De akkor jött ám a meglepetés, a fürdőszoba bútor akció. A tökéletes mosdóhelyet féláron kaptunk meg!! Feleannyiba került, mint bármelyik másik áruházban, és mindkettőnknek ugyanannyira tetszik! Nagyon! Szóval a csalódást felváltotta az öröm és az izgalom, hogy befér-e a bútor a kocsiba. Végül sikerült betuszkolni valahogy, úgyhogy hazaszállítottuk életünk első fürdőszoba bútorát, ami reméljük, hogy hosszú éveken át fog szolgálni minket! Annak örülök legjobban, hogy ilyen olcsón jutottunk hozzá fürdőszobánk új ékességéhez, és a jó vásár miatt Zsolti is igen elégedett!
Aztán senki ne gondolja, hogy véletlen, hogy pont most tört el a régi mosdókagyló!! ;)

Nincsenek megjegyzések: