"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. szeptember 18., vasárnap

vendégeskedés nálunk

Újra rohamléptékben telt el a hétvége, valószínűleg azért, mert nagyon élveztük! Szombaton készülődtünk arra, hogy ma vendégek érkeztek hozzánk (az egyik unokatestvérem, és kedves férje). Már az imaháznál találkoztunk, így ők is részesei lehettek a remek istentiszteletnek. Szeretem a közösségünket, olyan jó a légkör, és olyan sokat lehet tanulni a Jó Istenről, Istentől. Szóval, aki Érd felé jár vasárnap, az bátran nézzen be az Érdligeti Biblia Közösségbe :) 

Itthon megebédeltünk, igen finomat ettünk, az egyik kedvencemet. Hála Istennek, nem csak nekem ízlett az étek... Aztán sétáltunk egyet a környéken, elmentünk a patakhoz, a barlangokhoz, a dombtetőre, és újra megbizonyosodhattam arról, hogy gyönyörű helyen lakom. Élveztem a mai napban, hogy őszintén beszélgethettem a testvéreimmel, hogy jó rájuk nézni, mert látni rajtuk az egymás iránti szeretetet! Az is nagyon jólesett, hogy észrevették a házikónkon történt változásokat, amik számunkra nagy dolgok, ugyan mások (nem szerintük, de mások) szerint még így is nomád körülmények között élünk (pl.: mert ahhoz, hogy lejussunk a fürdőbe, bizony ki kell menni a természetbe fél percre ;). De mindig nagyon örülök annak, amikor azt mondják az otthonunkra, hogy otthonos, mert mindig is otthonos otthont szerettünk volna teremteni!

Nincsenek megjegyzések: