"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. október 23., vasárnap

cukrászda

Ma igazán nyugodt napunk volt. Reggel itthon maradtunk pihenni, időközben ugyanis én is elkezdtem köhögni, bár, hála Istennek nem ismerkedtem meg olyan mélységben Zsolti betegségével, mint ő maga, és már én is sokkal jobban vagyok. Úgyhogy életemben először elkészítettem a kedvenc ételemet, a töltött paprikát, egész jó lett, de azért Anyuéval nem vetekszik. Késő délután pedig olyat csináltunk, amit rövid házasságunk ideje alatt még soha, elmentünk a helyi cukrászdába, és nem fagyit ettünk, hanem finom süteményeket. Zsolti egy hatalmas mignont, én pedig egy szelet csokitortát választottam. Nagyon jól éreztem magam, bár a tortám egy kicsit száraz volt. Nagyon hangulatos az a kis cukrászda, és jólesett otthonról kimozdulva, egy meghitt helyen beszélgetni. A cukrászok pedig nagy valószínűséggel gazdagodtak egy tortamegrendeléssel.

Nincsenek megjegyzések: