"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. október 14., péntek

hétzáró

Jó kis hét volt ez a mostani, de azért örülök a hétvégének! :)
Hétfőn levezettem életem első korais csoportfoglalkozását, mint a csoport vezetője. Ez igen jó élmény volt, édesek voltak a gyerekek és az anyukáik is! A kedd hamar, fárasztóan, de eredményesen elszaladt Békásmegyeren. Erre a napra beiktattam magamnak egy fél órás ebédszünetet két gyerek közé, de ez valahogy mindig elveszik, és mire megtalálnám, már fél négyet üt az óra.. Szerdán hamar hazaértem, mert mindenki beteg lett. Így tudtam főzni szegény, betegeskedő férjemnek, aki szépen lassan jobban is lett. A csütörtök a felejthetetlen team megbeszélésé, ill. aznap próbáltam ki, hogy milyen elsőéves egyetemistaként harmadévesek órájára beülni. Emiatt gazdagodtam még egy decemberi vizsgával, bízom benne, hogy több már nem lesz. 
A mai nap pedig úszkálás volt az örömökben. Egyrészt csodás volt az idő, míg kint voltam. Másrészt részt vettem az egyik tanítványom osztályának a bemutatójában. Ezen a héten egészség - betegség témában tartottak projekt hetet, és ma délelőtt számoltak be a szülők, meghívottak előtt a frissen megszerzett tudásukról. Nagyon édesek, és igazán ügyesek voltak!

A nap poénja pedig a békási szabadtéri fitness parkban, kondigépen edző ősz, kb. 80 éves nénike. Nagyon jó volt ránézni, ahogy a fiatalok között sportolt! :)

Nincsenek megjegyzések: