"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. november 4., péntek

kútvíz II.

Korán örültem tegnap, ugyan tudtam, hogy este vár még ránk egy kis munka a szivattyúval kapcsolatban. Naivan azt hittem, hogy tényleg kis munka lesz, hát, még a délelőtti 4 órás ügyködést megfejelve kint töltöttünk a szabadban, a csillagos ég alatt, a dermesztő hidegben és sötétben + 2 órát. Ezzel a tegnapomból 6 óra ment el szivattyú javításra, és még nem is panaszkodhatok, mert Zsolti még többet dolgozott vele! Egyébként olyan ügyes és kitartó, amikor tegnap este én már kiakadtam, szinte teljesen, ő csinálta csak továbbra is türelmesen a kötelet, hogy biztosan jó legyen! Ezzel megtörtént az idei ősz első lábujjlefagyása, ez általában csak hóban és télen szokott előfordulni, de úgy tűnik, hogy egy kemény őszi éjjel és egy elhasznált sportcipő is elég hozzá. De minden jó, ha jó a vége, hajnali kettőkor annak biztos tudatában feküdtünk le, hogy jól működik a szivattyú, az tartja, aminek tartania kell. Szóval nem unatkozunk... :)

Nincsenek megjegyzések: