"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. november 7., hétfő

vasárnapi koncert

Tegnap este újra megrendeztük Érden a már hagyományos koncertet a Művelődési Házban. 2009-ben Pintér Béla, 2010-ben a Bolyki Brothers, most pedig a BPA Gospel Team koncertje volt. Mindhárom nagy élmény, persze, nekem a Bolyki tetszett a legjobban :) Elvileg ezek gospel koncertek, a tegnapi szerintem inkább jazz volt, de nagyon jó volt látni ezeket az embereket, ahogy énekeltek és zenéltek a színpadon. Ilyenkor mindig eszembejut, hogy mekkora ajándék volt az a pár év, amit a Pécsi Gospellel együtt énekelhettem! Igazi kiváltság egy jó csapatban énekelni, és nem akármiről, hanem Istenről. Az is tetszett a tegnapi koncertben, hogy a csapat a saját dalait adta elő, mindnek a szövege igazi érték volt! 

Ízelítőül itt egy videó, azért ezt választottam, mert ennek a lánynak a hangja tetszett nekem leginkább: 


A dal a samáriai asszony történetéről szól

1 megjegyzés:

mili írta...

többen az énekesek közül a debreceni dicsőítő táborban is dicsőítők voltak ;) csak hogy nagyobb kedvet csináljak neked, hogy elgyere jövőre :))