"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. december 1., csütörtök

kabaré

Ma volt az első MA vizsgám. Őszintén szólva, kabaré volt. Nem tanultam túl sokat erre a vizsgára, de azért becsülettel felkészültem, hogy menjen. Írásbeli vizsga volt, de a tanárban még sok mondanivaló maradt, ezért eredetileg úgy volt, hogy két órányi előadás után írjuk meg a ZH-t. A kabaré ott kezdődött, hogy miután az előttünk lévő csoport kijött a teremből, mi bementünk, kiderült, hogy nem kellett volna, mert szigorú rend lépett életbe, be kell zárni az ajtót, mert korábban valaki ellopta a projektort. Abszurd. Kimentünk, vártunk öt percet, és újra bementünk.. Kiderült, hogy nem lehetünk a kijelölt teremben a konzultáció végéig, ezért félidőben át kellett volna mennünk egy másik terembe, csakhogy abba a terembe nem fértünk volna be. Ezért a tanárunk eltekintett az előadásától, és három helyett, 13:10kor kezdtük el írni a vizsgadolgozatot. Ennek én speciel nagyon örültem, de mi lett azokkal, akik csak háromra mentek, a vizsgára? A következő akadály az volt, hogy kedves tanárunk elbizonytalanodott abban, hogy pontosan hánykor is kellene kivonulnunk a teremből. Elment megnézni, a biztonság kedvéért. Nem is kell részleteznem, hogy mi minden történt a többiekkel ez a pár perc alatt. Mindennek következtében 14:05-kor már öltözködtem, és jöttem haza, ami azt jelenti, hogy két órával hamarabb értem haza! Szuper, és a dolgozatom is jól sikerült.
Ja, és azt majdnem elfelejtettem, hogy a csoportból valakik rendeltek pár könyvet, és természetesen a ZH írás kellős közepén érkeztek meg rendelt példányok...

Nincsenek megjegyzések: