"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. december 27., kedd

ruhásszekrény

Most értünk haza az ikeából, ahonnan új "ruhásszekrényünk" származik. Azért tettem idézőjelbe, mert nem illik rá teljesen a szekrény elnevezés. Majd mutatok róla képet, ha kész lesz. Ez a karácsonyi ajándékom, ami azt hiszem, hogy a legfigyelmesebb ajándék, amit valaha kaptam Zsoltitól. Ugyanis azért jutott eszébe ez az ötlet, mert feltűnt neki, hogy mennyit bosszankodom a polc nélküli, kb. 60 éves, ronda szekrényünk miatt. Egyszerűen nem lehet benne megtalálni semmit, a kinézetéről nem is beszélve. A mostani szekrényünk is inkább praktikus lesz, mint szép, de ez engem nem zavar. Főként azért nem, mert a netet böngészve rájöttem, hogy ahhoz, hogy egy normál, megszokott, szép szekrényünk legyen, kellene egy új szoba, hiszen a mostaniak nem elég tágasak egy szekrény befogadásához. Ezért maradtunk ennél a praktikus, kis helyet foglaló megoldásnál. Alig várom, hogy kész legyen!!! :)

Mire hazaértünk, várt egy levél a postaládában Orbán Viktortól. Erről eszembe jutott, hogy milyen izgatott lettem anno, mikor Gyurcsány felhívott telefonon. Szegény én, az első másodpercekben azt hittem, hogy valóban vele beszélgetek, aztán persze rájöttem, hogy csak egy hangüzenetet hallgatok... Akkor kezdődött a politikából való kiábrándultságom. Na jó, csak viccelek. Ez csak rátett egy lapáttal, de azóta már sok lapát rárakódott arra a kezdeti kiábrándultságra sajnos...

Nincsenek megjegyzések: