"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. december 30., péntek

ünnepek között

Két ünnep között általában haza szoktunk menni Váraljára, hogy kicsit több időt töltsünk a nagyobb családdal. Idén ezt kihagytuk, mert a sok munka és tanulás igencsak elfárasztott bennünket. Főként az, hogy sosem voltunk otthon. Mindig siettünk valahová, és gyakorlatilag csak az estéinket töltöttük itthon. A két ünnepet, és a közte lévőt ezek miatt mindenképp itthon szerettük volna tölteni, szerencsére nem jött közbe semmi, így a terv megvalósulhatott. Túlzás nélkül mondhatom, hogy ez a kettesben töltött pár nap olyan volt, mintha újra nászúton lettünk volna. Mindkettőnknek nagyon jólesett itthon lenni, kettesben lenni, igazán feltöltődtünk! Életünk egyik legjobb karácsonya volt a mostani!

Az ünnep elteltével aztán, nekiláttunk a karácsonyi ajándékom összeállításának. Ezzel eltelt két nap. Mire kivittük a régi szekrényeket, és beállítottuk az újat. Megszenvedtünk a régiek kicipelésével, de túl vagyunk rajta, és szuperek lettek a szobáink. Mutatok róla pár képet, mert annyira tetszik a változás!

Az új dobozok

Zsolti a DVD állványt szereli

Új függönyt is kaptam

A csodálatos ruhatároló rendszer :) 



Nagyon hálás vagyok mindezekért!! 

Ma pedig már kimozdultam, elmentem az unokatestvér találkozóra. Sajnos nem tudtam a teljes találkozón részt venni, mert még mindig van két dolgozat amit meg kell írnom, úgyhogy most hozzá is látok a tanuláshoz.

Nincsenek megjegyzések: