"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. január 17., kedd

utazó tanári nap

Érdekes, hogy a mai napom ilyen fárasztó volt, amilyen. Azért érdekes, mert ez az egyetlen olyan nap, amikor az utazásom annyi, hogy másfél órát zötykölődök a BKV-n, aztán tanítok 7 órát (tehát tök jó, hogy nem kell a gyerekek között utazgatnom!!). Ma kivételesen ezután még zötykölődtem fél órát, aztán tanítottam két és fél órát, és csak aztán zötykölődtem haza további másfél óra alatt. Ez összesen 10 óra, amit tanítottam és 4 óra utazás. A tanított órák 45 percesek, az utazás 60 perces órában mérendő. De még így is egy kicsit sok, nem? Ami megnyugtat, hogy ez nem egy szokványos kedd volt. A szokványos keddben csak 7 45 perces, és 3 óra utazásos óra van benne. :)

Mikor hazaértünk, itthon még volt, van hó. Hubával először hógolyóztunk életünk során. Nagyon vicces! Gyúrok egy hógolyót, eldobom, utánarohan, megtalálja, és nem hozza vissza nekem, hanem megeszi! 
Az első igazi téli napon, ellentmondásba keveredtem. Végre hideg van, esik a hó, de metró aluljáróban egy bácsika már nárciszt árul...pedig messze van még a március...

Nincsenek megjegyzések: