"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2013. június 13., csütörtök

A napokban

Igen mozgalmas napokon vagyunk túl. Vasárnap Ádiék jöttek el hozzánk, ettünk - bodzaszörpöt ittunk, sétáltunk, meghívót kaptunk :), kivittük őket a vonathoz, aztán megnéztük Érdnél az árvizet. Jó kis nap volt, bár elefánt lábakon fejeztem be...

Hétfőn még tanultam, kedden államvizsgáztam. Ha lehet azt mondani, ez még jobb élmény volt, mint a szakdolgozat védés. Most is rengeteg szeretetet kaptunk Nellivel, attól kezdve, hogy én lehettem a legeslegelső felelő, a sok jókívánság is jólesett, nem csak a lányoktól, hanem a tanároktól is:) Azért érdekes megfigyelni, hogy vannak olyan emberek, akiknek a közeledését rendkívül tolakodónak érzem és vannak, akiktől olyan természetesen és kedvesen jön az érdeklődés, hála Istennek, kedden csak az utóbbival volt dolgunk :) Sőt, egy nagy meglepetésben is részesültem, mert a mi csoportunkkal párhuzamosan vizsgáztak a BA - képzés államvizsgázói, és ott volt az a kedves lány is, akivel még a Bárczis élet kezdetének kezdetén barátkoztunk össze, ő most fejezte be a tanulmányait, rég hallottam felőle és nagyon jó volt a várakozás ideje alatt beszélgetni!
Emlékszem, hogy az előző államvizsgám után a lányokkal némi tömény itallal ünnepeltük meg a frissen szerzett diplomát közvetlenül a vizsga után. Most egy kicsit testhezállóbb ünneplést választottam minden előkészület nélkül betoppantam a Planetáriumba és megnéztem egy vetítést. Igazán klassz volt! Sajnos, nem sok információt tudtam befogadni a fáradság miatt, de gyönyörű látványban és zenében volt részem, igazán tetszett! Amit megjegyeztem:
- Van egy bolygó, aminek az egyik holdja ellentétes irányban mozog a többi holdhoz képest.
- Van egy hold, amit víz borít, ill. egy vastag jégtakaró zárja le a külső réteget. Ez a jég rendkívül hasonlóan néz ki a téli, befagyott Balaton jegéhez. Véletlen, mi?
- Azt se tudtam eddig, hogy az üstökösök az Orth - felhőből szakadnak ki. Már ezt is tudom:)

Tegnap CTG-n voltunk, utána megvettem a könyvet, amire még régóta vágytam: A suttogó titkai címűt. El is kezdtem olvasni, nagyon jó ilyen szépen összeszedetten olvasni azokat a gondolatokat, elveket, amiket én is fontosnak tartok a csöppségek nevelésével kapcsolatban. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire tudjuk majd mindezt átültetni a gyakorlatba...:) Hát, ennyi történt a napokban... Ja, és még egy: nagyon finom a cseresznyénk;)
áprilisban még ebben az állapotban leledzettek, úgy is szépek voltak, de pirosan még jobbak:


Nincsenek megjegyzések: