"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2014. január 7., kedd

kegyelem

Mostanában kicsit csalódott voltam amiatt, hogy a közvetlen környezetemben annyi Anna bukkant fel. Nagyon szeretem a nevem, de szeretem egyedül viselni. Ma újabb megvilágításban került közelebb hozzám újra a saját nevem:), ami azt jelenti; kegyelem. Mikor kislány voltam és megkérdezték tőlem, hogy mi leszek, ha nagy leszek, azt mondtam, hogy lesz valami munkám, feleség és édesanya leszek. 16 évesen gyógypedagógusi diplomáról álmodtam, illetve arról, hogy Zsolti felesége leszek. Ebben a megálmodott jövőben élek most. 
Kegyelem, hogy Zsolti felesége lehetek, hogy egy csodálatos kislány édesanyja lehetek, hogy gyógypedagógusként dolgozhatok és ebben az ici - pici, senki másnak nincs ilyen háza házikóban lakhatok csendes, gyönyörű környezetben! És ne feledkezzünk meg a különleges gyülekezetünkről sem, az Érdligeti Biblia Közösségről sem, kiváltság, hogy ide tartozhatunk! Mindez kegyelem, amiért nagyon - nagyon hálás vagyok! 
Ma vettem a bátorságot, hogy megnézzem ezt a videót, ennek kapcsán jutottak eszembe a fenti gondolatok. Nem találhatunk ennél igazabb útravalót a 2014-es évre: 

Nincsenek megjegyzések: