"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2014. január 24., péntek

TÉL

Ma eszembe jutott, hogy a kedvenc évszakom a tél, nem a hol esős, hol napos, hol szeles, meleg tél, hanem ez a mostani hóesős, fagyos fajta! Teljesen szkeptikus voltam az időjárás jelentéssel kapcsolatban. Mikor Nellit felvittem egy kis délutáni szunyókálásra, már szállingózott a hó, örültem neki, gyönyörködtem, mert gondoltam, hogy ezen a szinten meg is állunk. Másfél órával később pedig már sűrűn hullott a hó, és még mindig teszi. Ki is szaladtunk picit a kertbe, mikor pedig bejöttünk forró kakaó helyett ettünk egy kis almás - őszibarackos bébiételt. Ez volt az első, kb. 60 g fogyott! :) És ki ne felejtsem, hogy ma először csináltam rendes kaját (tehát nem főzeléket vagy párolt zöldséget) úgy, hogy csak ketten vagyunk itthon, méghozzá lasagne várja a hóesésből remélhetőleg mielőbb hazaérő kedvenc fickónkat! Hát nem csodás a tél?

Nincsenek megjegyzések: