"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2015. február 9., hétfő

farsang a Liget Házban

Szombaton készülődtünk az első bibliai jelmezversenyre, melyet a közösségünk szervezett. Sorra érkeztek a héten a lemondások, hogy ők sem, meg ők sem tudnak jönni különböző betegségek miatt, így gondoltam, hogy kevesen leszünk...De ennyire?!
Eddig úgy gondoltam, hogy egy játszóház akkor lehet jó, ha sok gyerek vesz rajta részt. Eddig ez is volt a tapasztalat 30 - 50 gyerek szokott jönni a rendezvényeinkre, és tényleg nagyon jól sikerülnek, Istennek hála. Így, amikor szombaton eljött a 4 óra, a kezdés ideje és alig voltunk páran, megfordult a fejemben, hogy hogyan is lesz ebből buli... Aztán eljött a 4 óra, a kezdés ideje és kezdődött a program és a gyerekek, na meg a felnőttek, akik ott voltak, igazán élvezték a vicces videókat, játékokat ... és telt az idő és azt vettem észre, hogy talán ilyen jó játszóház még nem is volt! Fergeteges hangulat kerekedett, mindenkinek jutott elég hely a szaladgálásra, a táncra és mindenkire jutott elég idő és figyelem! És én csak álltam és gyönyörködtem a nevető gyerekekben és felnőttekben, az önfeledt táncban és játékban, abban, hogy Isten vicces, szórakoztató arcát mutatta meg nekünk és az Ő kegyelméből igazán klassz kis közösségi, közösségerősítő élményben volt részünk, amit emlegethetünk! Mert nem kell sok gyerek a jó játszóházhoz, így is, úgy is lehet remek játszóházban részt venni, és ezért én nagyon - nagyon hálás vagyok. Igazából nem is tudom leírni, hogy milyen nagy élmény volt ez nekem!
Fantasztikus dolognak tartom, hogy a gyerkőceink megtapasztalhatják azt, hogy az imaházban nem "csak" viselkedni "kell", és csak komoly dolgok történnek ott. Hálás vagyok, hogy abba nőhetnek bele, hogy megérzik, hogy milyen jó a közösségbe tartozni és megtapasztalják, hogy Isten gyönyörködik bennünk jókedvünkben és ez a gyönyörködés kölcsönös!

Nincsenek megjegyzések: