"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2014. július 18., péntek

újabb első

Az első szülinap elmúltával azt hittem, hogy egy darabig szünetelni fognak az újabb első, közös élmények. Persze, nem így alakult, hiszen annyi új tapasztalás vár még ránk! Ilyen volt a ma reggeli találkozás is, amikor megszemléltük a váraljai kukás autó ténykedését. Nagy élmény, mert erre Sóskúton nem lesz lehetőségünk! Integettünk a kedves, kissé bűzös kukás bácsiknak, megnéztük az autó villogását, hallgattuk a hangos brümmögést és ámuldoztunk a kukák felemelkedésén, majd visszaérkezésén a földre. Klassz volt! Tegnapelőtt este pedig tollasoztunk egy jót, először hármasban, majd már csak ketten Danival. Idejét sem tudom, mikor tollasoztam utoljára ezelőtt, szuper volt!

Tegnap pedig a Török - dombra másztunk fel kendőben. Kis szépséghiba adódott, mert berezeltem a lépcsőtlen, csúszós domboldal láttán, így négykézláb küzdöttem fel magam, míg Dani nagy léptekkel, fél perc alatt felvitte Nellit és onnan szurkoltak nekem röhögve - sírva. Ki lehet találni, hogy ki nevetett,és ki volt, aki sírt... :) Csodaszép kilátásban gyönyörködhettünk odafentről! 

Nincsenek megjegyzések: