"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2014. január 1., szerda

2013-mam

A 2013-as év nálunk Nelliről szólt nagyrészt. Az első negyedévben még aktívan dolgoztam, hétről hétre láttam hogyan fejlődnek a lurkók és 3 hétig megoszthattam ennek örömét egy ügyes hallgatóval is! Aztán, ahogy elolvadt a hó itthon maradtam, aktívan várni Nellit.A hetedik hónapban készült ez a kép, Váralján:
Igazán jó kis pocaklakó volt Nellink, hagyott felkészülni és jelesre államvizsgázni a 37. hétben. Ezért igencsak hálás voltam és vagyok, el sem tudom képzelni, hogy egy ilyen kis örökmozgó mellett hogy tudnék most tanulni...valószínűleg sehogy. Elérkezett a július, a szülés előtt pár nappal készült ez a kép, látszik is rajta(m):
Hat - hét héttel az előbbi pocakos fotó után, mikor Nelli a hatodik kint eltöltött hetébe lépett, nyakunkba vettük a méretében igen megnőtt utazós cók - mókunkat, és eltöltöttünk egy hetet a családdal Balatonon, hazaérve pedig a gyülekezetben is bemutattuk a királylányt. 

Az első időkben hatalmas segítséget jelentett, hogy kaptunk Andiéktól egy hordozókendőt. Most is szeretjük nagyon, de akkor életmentő volt!
Ősszel visszatértünk a Balatonra, ahol "megtanultam" csúzlizni, és ez csak egy említésre méltó momentuma volt annak a remek hétvégének! 
A napokban pedig együtt ünnepeltük első közös karácsonyunkat kislányunkkal, aki igazán jól viselkedett akkor is, és a tegnapi szilveszteren is hagyott bennünket szilveszterezni! Remekül szórakoztunk itthon, halkan, a kutyákra vigyázva, Adriékat vendégül látva. Szuper volt, méltó búcsúztatása ennek a Nelli várásban, Nellizésben, áldásokban és örömökben gazdag 2013-as évnek! Várjuk a folytatást ;) 
25-én, már lazában

Nincsenek megjegyzések: