"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2014. szeptember 9., kedd

kutyaidő

Már másodszor kaptam "kutyaidőt" az én kedves férjemtől, hogy azt Derékkel és/vagy Hubával töltsem, ahogy kedvünk tartja. Így vasárnap pl. sétáltunk egy jót Derékkel, és persze egy cuki kis hátibabával, aki szintén élvezte a kutyatársaságot! Ezek a 20 percek, fél órák igencsak feltöltenek, jó kint lenni, szabadon, jó a kutyákkal lenni, akiket lássuk be igencsak elhanyagoltam az utóbbi egy évben. Ennek csak annyi volt az oka, hogy nem akartam összekoszolni a kezem, míg a viszonylag steril kis Nellit hurcibáltam ide-oda. Na, de most már Nelli sem steril, ő i játszik az ebekkel, főleg Hubával, játszik a homokkal, saját magának szed paradicsomot, szóval lazábbak vagyunk, bár kutyázás után kötelező a kézmosás. Ebben a nagy lazaságban van nekem is szabadságom kutyázni, élvezni a társaságukat, meg is szépültek a hétvégén, ha lesz lehetőségem, hozok képeket is :)
Huba
Derék
Vasárnap délután úrvacsora volt a közösségünkben. A szívemre helyeződött, hogy ha már rendszeresen van kutyaidő, akkor legyen rendszeresen Istenidő is. Jogos a kérés, és legalább annyi felszabadult örömmel jár, mint a kutyákkal való móka! :) 

Nincsenek megjegyzések: