"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2016. november 19., szombat

Érkezés

Ki látott már olyan scifit, ami nem csak izgalmas, de a története is eredeti és nehezen lehet benne hibát találni.. Amiben nem csak félelmetes, furcsa idegenek vannak, hanem értékes sorsok, amikből tanulhatunk?!

Hát én!
Randiztunk ma kedves férjemmel és a nem túl széles palettából az Érkezés című filmet választottuk, ami mindkettőnk számára pozitív csalódás volt. Meg kell mondjam, új kedvenc filmem lett ma délutántól, méghozzá ez. Olyan mélyen érintett intellektuális, érzelmi és szellemi szinten, mint film, már rég, ha volt egyáltalán ilyen..


Olyan kérdéseket feszeget, ami egy gyógypedagógusnak kincsesbánya, igaz, hogy csak gyakorlati oldalról figyelem és segítem elő a nyelvelsajátítás folyamatát. Mennyi, de mennyi érték jelenik meg a filmben! Nem akarom lelőni a poént, ezért óvatosan fogalmazok. De mélyen megerősödtem abban, hogy az Istentől kapott ajándékok valódi mivoltát akkor tudnánk igazán kibontani, megérezni, ha megvalósulna a keresztények között a Lélek egysége.

Személyesen pedig ezt a gondolatot viszem tovább a jövőben:
- Ha látnád az életed végét, akkor is így csinálnád?
- Igen, csak lehet, hogy jobban kifejezném az érzéseimet.

És mindehhez bátorítás az én kedves, engem személyre szabottan szerető Istenemtől:
" Ne fél, és ne rettegj, mert veled lesz az Úr mindenben, amiben jársz." Józsué

Nincsenek megjegyzések: