"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. január 30., hétfő

fogorvosnál

Ma fogorvosnál voltam, és még párszor vissza kell mennem, hogy egészségesnek nyilvánítsa a fogaim. Viszont egész jól éreztem magam, annak ellenére, hogy fúrt - faragott - gyógyszerezett. Kedves orvos, az asszisztense is aranyos, érdeklődőek, vannak kérdéseik és nem csak annyi, hogy: "Akkor maga tud úgy mutogatni, igaz?" Például arról kérdeztek, hogy a siketvak személyekkel hogyan lehet kommunikálni. Hogy lehet megtanítani nekik a kommunikációt, mit ismernek meg a világból. És nem voltak olyan leereszkedőek, mint a budaörsi fogorvos, akinél igazán rosszul éreztem magam. Nem azért mert fájdalmat okozott, hanem a stílusa miatt. Szóval, összességében meg vagyok elégedve, de akkor leszek igazán boldog, ha nem kell gyökérkezelni a fogam! 

A másik jó hír, hogy ma sikeresen lezártam a mesterképzés első félévét!! Hurrá! Gazdagodtam szakmai ismeretekben is bőséggel, de a szervezés és a teendőim rangsorolása is jobban megy. Kíváncsian várom a következő félévet.

Nincsenek megjegyzések: