"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. január 24., kedd

korai kelés

Tegnap reggel már 4:45-kor felkeltem, hogy 8-ra beérjek az egyik negyedikes osztályba, ahova már szakdolgozati vizsgálódás miatt mentem. Szóval, egy kicsit fáradt voltam mikor hazaértem, így megnéztem a Szerelmünk lapjai c. filmet. Ilyen igazán romantikus filmet ritkán látni, az utolsó fél órát kb. végigsírtam, olyan szép volt a történet! Egy bácsi beköltözött a felesége mellé az ápolási, vagy öregek otthonába. A felesége kénytelen volt ott lakni szenilitása miatt, már meg sem ismerte a családtagjait. A férfi mindennap felolvasta neki szerelmük történetét, a néni pedig ennek hatására elkezdett emlékezni. Majd mindketten meghaltak, de még a haláluk is szép volt, ahogy az egész történet! Az igaz szerelmet ábrázolták ebben a filmben. Olyan hálás vagyok Istennek, hogy az én házasságom is szerelemből született, és ma is tart, és reményeink szerint meg is marad (mármint a szerelem :)!

Nincsenek megjegyzések: