"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. március 4., vasárnap

fodrász+hallgató+smink+++

Az elmúlt hét igazán mozgalmas volt! Hétfőn, engedve a tavasz hívásának, levágattam a hajam. Beleolvasva a tavalyi bejegyzéseimbe, megállapíthattam, hogy ilyenkor tavasszal, a haj - kérdés mindig felmerül, és általában ilyenkor látogatok meg egy fodrászt. Ez most is így alakult, és örömet is szereztem az újonnan megismert hölgynek, örült annak, hogy nem csak pár centit vágattam a hajamból, hanem kialakíthatott egy teljesen új frizurát. A kedd szinte szokásosan telt, leszámítva azt, hogy nem este nyolcra értem haza, így még süthettem is egy finom sütit, ami kitartott egész héten. Szerdán örömmel figyeltem meg, hogy a hallgatóm belejött a tanításba, és ennek nem csak én, hanem a gyerekek is örültek! Csütörtökön implant beállításon voltunk a hallgatóval, nagyon élveztem, és sok szempontból hasznos volt, hogy ott voltunk. A péntek délután nagyon zsúfolt volt, tele hallókészülékes, váratlan, korábban senki által nem tapasztalt problémákkal, és új dolgok tanulásával, mint pl. magunk sminkelése. Szórakoztató, és hasznos pár órát töltöttem az egyik sminkes szalonban. Az egész szombati napot a suliban töltöttem, amit nagyon élveztem, hiszen volt kolléganőm tartotta az órát, és eszembejuttatta, hogy miért szerettem elsőévesként annyira bárczis hallgató lenni! Ma pedig bibliakört tartottam, ez vegyesre sikeredett, mert először fordult elő velem, hogy kiakasztott pár gyerek, szerencsére sikerült visszaakadnom. A délutáni napsütést pedig egy nagy sétában élveztük ki! Összességében tehát, igen jól éreztem magam az elmlt héten, de jól jönne már egy kis lazítás. Ez az amire még egy darabig nem lesz lehetőségem.

Nincsenek megjegyzések: