"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. március 13., kedd

hátizsák

Péntek este volt egy kis szabadidőm, előbb érkeztem meg a Camponába, ezért beugrottam a kisállat kereskedésbe. Sok - sok szép állatot lehet ott megnézni, az én kedvenceim pl., a pintyek. De most nem miattuk tértem be a boltba, hanem, hogy kutyahátizsákot vegyek a zengői kiránduláshoz. Mivel elég nagy az üzlet, rögtön egy eladó segítségét kértem: 
"- Elnézést, árulnak kutyahátizsákot? 
 - Természetesen. (odavezet a megfelelő helyhez) 
 - Olyan hátizsákjuk nincs, ami a kutyára tehető, ily módon kutya hátizsák? 
 - Sajnos csak olyat árulunk, amit az ember vehet fel a hátára, hogy abban vigye a kutyát. 
 - Köszönöm, az nem lesz jó......" 

Miféle világ az, amiben a négylábú segítőt hordozzuk a hátunkon, és nem lehet egy sima zsákot kapni, amit a kutyára lehet tenni??

Nincsenek megjegyzések: