"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. augusztus 10., péntek

ez a hét

Sok - sok élménnyel lettünk gazdagabbak ezen a héten, és még nincs is vége :) Az elmúlt hétvégén ünnepeltük meg az 5. házassági évfordulónkat! Nagyon hálásak vagyunk ezekért az évekért, amik csak úgy elrepültek. Szeretem, hogy folyamatosan változik a házasságunk, egyre többet tanulunk, egyre inkább szeretünk. Jó, hogy ez "magától" is működik, de nagy kiváltság, hogy folyamatos segítséget is kapunk házasságunk ápolásában a lelkipásztorunktól és feleségétől. Szóval, semelyikünk nem bánta meg, hogy igen fiatalon választottuk a közös életet, életünk egyik legjobb döntése volt! Kíváncsian várjuk a folytatást :)

A másik nagy élmény a balatonozás. Tegnap éreztünk vissza Balatonboglárra a három napos bicikli túra után, megkerültük a Balatont. Első nap rengeteget kellett mennünk, Boglártól egészen Füredig eljutottunk. Kicsit nosztalgiáztunk Füreden, mert a nászutas kempingben állítottuk fel sátrainkat, este pedig ellátogattunk a Tagore-sétányra, a borfesztiválra, mint régen..Igazán szép este volt!!
Másnap Füredtől Badacsonylábdihegyig tekertünk, ahol a kedvenc közös kempingünkben, az Eldorado kempingben éjszakáztunk. Szeretjük ezt a kempinget, mert csendes, szép, és nagyon lazák a tulajdonosok, ugyanakkor odafigyelnek arra, hogy mindenünk meglegyen amit csak szeretnénk (pl. van szappan, és WC papír a mosdókban). Ja, és nem utolsó sorban a kemping éttermében szolgálják fel a legfinomabb fokhagyma krémlevest!
Harmadik nap pedig a fennmaradó távot tettük meg: Badacsony - Boglár.

Az első nap számomra elég nehéz volt. Törte a popóm a nyereg, egyszer elég rendesen begörcsölt a combom, és rengeteget kellett mennünk. Ezen a napon néztük meg a balatonvilágosi kilátást, ami még mindig káprázatos! A második nap már sokkal jobban tetszett. Füreden megnéztük a Lóczy - barlangot, és a Jókai- kilátót. Főleg az utóbbi volt nagy élmény! Csak ezután indultunk útnak, és ezen a napon nem is kellett sokat bicikliznünk, csak emberhez méltó távot kellett megtenni.
A harmadik nap nagy élménye pedig a szigligeti vár volt. Hát, az csodás vár! Elég nagy, gyönyörű a kilátás, nagyon finom a langalló, és még íjászkodni is lehet, ami Zsoltinak nagyon jól, nekem kevésbé pontosan megy. Lassan ébredezik a társaság, úgyhogy most befejezem a beszámolót, de majd pár kép közzétételével még folytatom később :)