"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2013. január 28., hétfő

Hála

Csütörtök este, egyszer csak, hirtelen arra lettem figyelmes, hogy rosszul érzem magam. Fáj a gyomrom és nem tudok enni, egyáltalán semmit csinálni, mert rosszul vagyok. Éjszaka fokozódott a dolog, addig - addig, míg reggelre hőemelkedésem lett, ezért meglátogattuk az orvost. Azt mondta, hogy egy vírus kapott el, nemsokára jobban leszek, a lényeg, hogy ne legyen magas lázam. Egész nap feküdtem, aludtam, Zsolti itthon maradt, hogy ápoljon, amit igazán nagyra értékelek! Nem is ment feljebb a lázam, nem kellett csillapítani sem. Szombatra már jobban lettem, de az orvos tanácsára ma még itthon maradtam, hogy újra megerősödjek. 
Tegnap este Zsolti hazaért a gyüliből, egyszer csak, hirtelen arra lett figyelmes, hogy rosszul érzi magát. Fáj a gyomra, amit evett, az nem érzi jól magát odabent. Ahogy telt az este, fokozódott a dolog és 38 fokos lázzal feküdt le aludni és többször is le kellett mennie a fürdőbe... (Nekem pénteken csak egyszer.) Ma reggel pedig meg fogja látogatni az orvost, aki azt fogja mondani, hogy egy vírus kapta el...
Amikor igazán rosszul voltam, imádkoztam, hogy ne legyen súlyos a baj. Természetesnek vettem, hogy nem is lett nagyobb gond, hiszen "aki kér, kap". De elfelejtettem hálát adni mindezért. Azt hittem, hogy ilyen enyhébb lefolyású ez a betegség, de most, hogy látom Zsoltit, látom azt is, hogy ez egyáltalán nem így van. Isten volt olyan kedves és kegyelmes, hogy engem megvédett, amiért különösen hálásak vagyunk!! Határtalan a szeretete!

Nincsenek megjegyzések: