"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2013. február 1., péntek

Nelli szót kér

Nem találok szavakat arra, hogy avassam be családunk virtuális terének rajongóit a mai nap nagy meglepetésébe és örömébe, hiszen ezen a fórumon még nem hangzott el egy az egyben, hogy a minket olyan nagyon szerető Isten megajándékozott bennünket egy formálódó kis élettel. Valóban formálódik, nő - növöget egészségesen a kicsi lány, mert hogy ma az is kiderült, hogy egy kislányt kaptunk ajándékba! Titkon ebben reménykedtem, persze, egy kisfiúnak is örültem volna nagyon, de egy kislány! Hát, ezt a csodát...tényleg nem lehet igazán jól megfogni szavakkal! Zsolti az elmúlt hetekben győzködött, hogy fiunk lesz, már kezdtem én is átállni gondolatban, és akkor ma jött a jó hír, hogy minden rendben vele és ráadásul készülhetek az anya - lánya napokra is! :) 
Egyébként is lenyűgöző látni a kis szívét dobogni, látni a szívkamrákat, ahogy ütemesen dolgoznak! A veséjét, a buksiját és a benne levő agykamrát! Hihetetlen, hogy bepillantást nyerhetünk időről - időre ebbe a csodás folyamatba, és nem győzünk hálát adni mindezért!
 „Te alkottad veséimet, te formáltál anyám méhében. Magasztallak téged, mert félelmes és csodálatos vagy; csodálatosak alkotásaid, és lelkem jól tudja ezt. Csontjaim nem voltak rejtve előtted, amikor titkon formálódtam, mintha a föld mélyén képződtem volna. Alaktalan testemet már látták szemeid; könyvedben minden meg volt írva, a napok is, amelyeket nekem szántál, bár még egy sem volt meg belőlük.”
Zsolt 139:13-16
Tartogatni szerettem volna még kicsit a jó hírt, legalább a következő hét végéig, hogy Iviékkel személyesen oszthassuk meg, de most ki akart buggyanni, úgyhogy hagytam...

3 megjegyzés:

Anna írta...

Kedves Anna! Annyira nagyon örülök! Már vártam ezt a hírt, és őszintén szólva az előző bejegyzésednél kicsit gyanakodni kezdtem, hogy miért voltatok olyan különösen hálásak, hogy nem lettél betegebb :) Kívánom, hogy Istenbe vetett bizalommal tudjatok készülni a kislányotok érkezésére! puszi: Anna

Anna írta...

Köszönjük Anna!!

mili írta...

Most látom - olvasom csak! Örülök a jó hírnek, Isten áldjon titeket gazdagon! ;) Puszi!