"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2013. június 7., péntek

befutó és befolyó

Álljon itt egy kép a szombat hajnali dicsőséges megérkezés mementójaként. Gratulálok a METRO csapatok közti verseny első helyezettjeinek!! 
2013. 06. 02. ULTRABALATON 
Tegnap volt alkalmam egy szempillantást vetni az áradó Duna folyóra. Nem láttam még így soha! Az alsó rakpartból egy ici - picit látszott csak ki a szegélykorlát legteteje, egy csomó hordalékot sodort magával a víz. Minden elismerésem azoknak, akik kint dolgoznak a gátakon, bízom benne, hogy a lehető legkisebb károk mellett megússzuk az áradást! 

Mi pedig így nézünk ki a 9. hónapban: 
Nagyon élveztem, hogy ma lehetett kint tanulni és kertészkedni. Füvet nyírtam, gazoltam, sütkéreztem a napon. Végre beérett két szem eper, így azt is megkóstoltam! És már csak egy tételt kell megtanulnom ma a keddi államvizsgára :) :)


Nincsenek megjegyzések: