"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. szeptember 24., szombat

műhold eső

Tegnap 21:30 - kor kimentünk Zsoltival az előkertbe, hogy láthassuk az ÉÉNY irányban elhaladó UARS műholdat. Kémleltük az eget, de sejtettük, hogy nem könnyíti meg a dolgunkat az ÉÉNY irányban világító utcai lámpa, arra pedig már nem volt időnk, hogy felsétáljunk a dombtetőre. Így sajnos nem láttuk a műholdat, bár én látni véltem, de kiderült, hogy tévedtem. Mások sem látták, mert annyira alacsonyan szállt a horizont felett. Olvastam róla, hogy 1:3200 -hoz az esély arra, hogy emberi életet veszélyeztet a gép lezuhanásakor. Igaz, hogy ez az esély már jelentősen lecsökkent mostanra, mert valószínűleg valamelyik óceánban landol a gépezet. Mindenesetre, ezt én elég soknak találtam, és meg is döbbentem azon, hogy hagyják ilyen felelőtlenül lepottyani ezt a műholdat, és nemsokára egy másikat is! A mostani amerikai gyártmány. Természetesen felhívták a figyelmet arra, hogy az esetlegesen megtalált műhold részek az amerikai állam tulajdonát képezik, azokat nem lehet értékesíteni, és vissza kell szolgáltatni....

Nincsenek megjegyzések: