"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. szeptember 11., vasárnap

Isten teremtett engem

A mai napom eddigi legjobb élménye a reggeli biblia kör volt. Elég sok gyerek gyűlt össze, sok volt a vendég. És most, hogy ezt írom, eszembe jutott, hogy elfelejtettem a jelenléti ívet kitölteni... Ejnye - ejnye... Arról beszélgettünk, hogy minden amit Isten teremtett, jó. Megnéztük az ablakból látható természet szépségeit, és egyetértettünk abban, hogy mindaz tényleg jó. Aztán beszélgettünk a kisbabák fejlődéséről az anyukájuk pocakjában, baba képeket nézegettünk, és megegyeztünk abban, hogy ezek a gyerekek nagyon cukik, mert Isten teremtette őket. Aztán egyesével megnéztük magunkat a tükörben és megegyeztünk abban, hogy mi is szépek vagyunk, mert Isten teremtett minket! Mindaz amit Isten alkotott, jó :) 

Ezután megkértem a gyerkőcöket, hogy ők is próbáljanak meg alkotni, no, csak gyurmából. Olyat alkossanak, amit Isten teremtett. A legkisebb nebulónak segítettem egy kicsit, mert csak 3 éves. Megkérdeztem, hogy mit szeretne gyurmázni. Rávágta, hogy autót. Megpróbáltam elmagyarázni neki, hogy valami olyasmit kéne alkotni, ami jobban köthető a természethez, amit közvetlenül Isten teremtett. Az autónál maradtunk... 

Nagyon jó volt látni a boldog arcokat amikor arra a kérdésre feleltek, hogy: Miért vagy szép? Mert az Isten teremtett! És tényleg mindannyian szépek! 
De vannak olyan gyerekek, akik nem szépek. Sőt, nem egészségesek. Őket is az Isten teremtette! Azt sajnos nem értem, hogy miért ilyennek teremtette őket, sok mindent bele lehet magyarázni, de azt tudom, hogy minden amit Isten alkotott, az jó, és kevesebbek lennénk nélkülük.

Nincsenek megjegyzések: