"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. szeptember 29., csütörtök

egész napos ügyködés

Ma egész nap meg se álltam. Reggel az egyetemen kezdtem a napot, ez sajnos most nem volt túlságosan érdekes. Aztán siettem órát tartani egy nyolcadikos tanítványomnak, ez mindkettőnk szerint érdekes és jó volt. Később megbeszélésre kellett mennem a központba, ott voltam estig. Így mire a Délibe értem, már ment le a Nap. Mire Kelenföldre értem, sötét volt, és ekkor még csak 7 óra volt. Nem szeretem, amikor ilyen korán sötétedik. Végül, nyolcra értünk haza, vacsoráztunk, és megyünk is aludni, mert holnap is sok dolgunk lesz.

Lehet, hogy pár napig nem jelentkezem, ugyanis lesz egy kis dolgom, dolgunk... ;)

Nincsenek megjegyzések: