"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. szeptember 6., kedd

osztálytalálkozó

Szombaton  volt életem első osztálytalálkozója. Bizony, már öt éve annak, hogy leérettségiztem. A találkozó nagyon jól sikerült! A Janusban kezdtük a napot, egy osztályfőnöki órával. Leila készített két bemutatót, azt néztük meg, illetve játszottunk pár egyszerű játékot, ami néha bonyolultnak bizonyult.. A lényeg, hogy a végére mindenki belejött a játékba, és felszabadultak. A vacsora szerintem finom volt, nem ízlett mindenkinek, de nekem igen. Jó menüt választottam! Meghívtunk pár tanárunkat, érdekes volt beszélgetni velük és érdekes volt beszélgetni a megnőtt osztálytársaimmal is. Nagyon örültem annak, hogy szinte mindenkinek olyan munkája van, amit élvez, vagy olyan szakmát tanul, amit szeret. Ez nagyon fontos, és pozitívan csalódtam a többiekben, hogy sikerül megvalósítani az álmaikat, szuper! Már két baba is "termett" az utóbbi egy évben. Az egyikük apukája mély benyomást tett rám a megfontoltságával, és azzal, hogy milyen nagyon élvezi új szerepét!
Szóval jó volt találkozni a többiekkel, kicsit bepillantani az életükbe. Kíváncsi vagyok, hogy a következő találkozón mi lesz a helyzet, mennyire bővülnek a családok... :)


Nincsenek megjegyzések: