"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. szeptember 8., szombat

a hangszerek királynője

Mikor megkerültük a Balatont, teljesen véletlenül tudomást szereztünk róla, hogy csütörtök este az OrgonaPont keretén belül lesz egy koncert Bogláron. Csillával elmentünk, meghallgattuk Soltész Petrát és Abafi Nórát. Petra orgonált, Nóra pedig a legszebb hangszeren, a saját hangján játszott. Nagy élmény belefeledkezni a zenébe egy koncerten. Igen régen voltam már sajnos ilyen jellegű koncerten, úgyhogy nagyon jólesett! Ahogy hallgattam az orgonát eszembe jutott, hogy milyen nagy kiváltság, hogy én játszhattam ezen a csodálatos, monumentális hangszeren, aminek olyan sokféle hangja lehet. Nem adatik meg minden embernek a kiváltság, hogy orgonálhat, nekem megadatott és élveztem is. Azért hagytam abba, mert rengeteg gyakorlást igényel, ha valaki szépen, pontosan szeretne zenélni. Mindenesetre örülök, hogy két éven át orgonálhattam! Mostanában elkezdett hiányozni a zenélés, nagy vágyam lett, hogy legyen itthon hangszerem. A legjobban egy zongorának örülnék, de egy jó szintetizátorral is boldog lennék! 

Egy kis ízelítő: 

Nincsenek megjegyzések: