"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. október 2., kedd

Mary Poppins és a szülinap

Csodálatos hétvégénk volt! Kezdődött a péntekkel, amikor egész nap az egyetemen voltam és egy felettébb izgalmas, hasznos órát hallgattam 9től 5ig. Tényleg élvezetes volt, eztán viszont kellően elfáradva érkeztem meg a Kutatók éjszakájának planetáriumi helyszínére. Itt találkoztam Andiékkal és kedvenc Zsoltimmal. A terep felfedezése során kiderült, hogy csak az tekintheti meg az előadásokat, aki előzetesen regisztrált... Ezt én nem tettem meg, mert abszolút félrevezető információ volt ezzel kapcsolatban a honlapon. A többiek kétségbeestek; hogy lesz ebből előadás?; ugyanakkor én nem adtam fel a reményt. Az előadás előtt beálltam a hosszú sorba, hátha valaki a regisztráció ellenére mégsem tudott eljönni, így kaptunk négy jegyet és megnézhettük, hallgathattuk hogyan fejlődik az űrkutatás. Nagyon érdekes volt, és igazán lebilincselő volt a tiszta égbolt alatt üldögélni, nézni a csodás csillagokat! Mindenkinek ajánlom! 
A szombat hasonlóan jól folytatódott. Andival pisztrángot sütöttünk ebédre, cukrászdáztunk a szülinapja alkalmából, majd jött a fő attrakció, az esti színház.Telt ház volt a Mary Poppinson, ezen mi nem, Zsolti annál inkább meglepődött, hiszen az egész történetről csak annyit tudott, hogy szerepel benne egy nő és az esernyője! Igazán remek volt az előadás, a modern technikát is használták, de csak épp úgy, hogy tökéletesen kiegészítse a színészek alakítását! Fantasztikus volt, mindenkinek ajánlom, hogy nézze meg! 
biatorbágyi Andrész - cukrászdában
szülinapos a színházban
a kezdésre várva
Vasárnap pedig gyüliben voltunk, nagyon jólesett végre végighallgatni az igehirdetést, eddig ugyanis a gyerkőcökkel voltam. A vasárnapi üzenet: "Ha van neved, van helyed!" :) Délután kirándultunk egyet a környéken, ez is szuper volt! Catanoztunk egy nagyot, amit persze Zsolti nyert meg, és hirtelen vége is lett a hétvégének, amit sajnáltam, de örülök, hogy ilyen jó volt, és a következő hétvégét is várom már! ;)



Nincsenek megjegyzések: