"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. augusztus 24., szerda

munkás hétköznap

Kánikula van, ilyenkor kéne lábat lógatva a vízparton ülni. Hát, mi 18an egy kis szobába bezsúfolódva ültünk egész délelőtt, és készítettük elő a tanévet. Munkánk gyümölcseként pedig rendeltünk két pizzát, amik igazán finomak voltak!!

Ma találkoztam hazafelé jövet egy virágárus nénivel az utcán. Ugyanolyan fejkendőt viselt, amit régen dédimama hordott. Valószínűleg ezért is vettem tőle egy csokor virágot. Igazán szép virágot árult, és nagyon örült annak, hogy elkelt az egyik darab.

Tegnap is találkoztam egy idős nénivel, a postán. Mögöttem állt a sorban. Mikor elmentem, még hallottam, hogy így kezdi a mondandóját: 
"Jó napot kívánok! Egy sárga csekket szeretnék, és rögtön reklamálni is szeretnék!" Nagyon aranyos volt, ahogy ezt előadta. Kiderült, hogy azért reklamál, mert az egyik levele 3 hét alatt sem ért célba...

Nincsenek megjegyzések: