"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. augusztus 30., kedd

punk?

Ma a reggeli buszon érdekes jelenségre lettem figyelmes. Egy fura hajú, fura öltözetű, tetovált srác szállt fel a buszra. Akartam is szólni Zsoltinak, hogy nézze meg, hogy néz ki az a gyerek, és nem igaz, hogy nem lehet rendesen felöltözni... De aztán valamiért mégse szóltam. A srác előttünk foglalt helyet, így megláttam a W.W.J.D -s karkötőt a kezén. Gondoltam, hogy biztos csak azért van rajta, mert megtetszett neki, de a tartalma nem fontos számára. Aztán, a végállomáson előttem szállt le, úgyhogy jól láttam a vállát amire ezt az igeverset tetováltatta: Minden féltve őrzött dolognál jobban óvd szívedet - eddig tartott az idézet, ami úgy folytatódik, hogy: mert onnan indul az élet. (Péld. 4:23) Sejtettem, hogy ez már nem csak a divat miatt került rá... Érdekes jelenség volt. Hogy hódolhat egy keresztény ember ennek a stílusirányzatnak? Hogy ítélhetném el, amikor Jézus azt tanította, hogy ne a törvényeknek akarjunk megfelelni, hanem a szívünk legyen tiszta. Azért bízom benne, hogy nem sok keresztény fiatal fog így kinézni, mert kissé ijesztő látvány...

Nincsenek megjegyzések: