"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. augusztus 9., kedd

nyugalom

Zsolti újra dolgozik, úgyhogy egyedül maradtam itthon. Még két hetet leszek itthon, aztán kezdődik a munka és a suli. Szorgosan tanulok angolul, mert lesz egy féléves angol kurzus, ill. kellene szereznem egy angol nyelvvizsgát. Nyugalmasan telnek a napok, amire nagy szükségem van most! Tegnap füvet nyírtam, gazoltam, paradicsomot szedtem. Biztos volt vagy két kiló amit egyszerre behoztam a kertből. Az őszibaracktól is roskadoznak a fák, azt még nem tudom, hogy mit kezdek ennyi gyümölccsel, de biztosan lesz helye.

Gyönyörű a kertünk, a kutyák ellenére is. Igazán jólesik kint tanulni. Tegnap észrevettem, hogy kinyílt az egyik liliom. Még júniusban kellett volna, de akkor megsemmisült a föld feletti része. Mielőtt elmentem Váraljára nyaralni, láttam, hogy újra próbálkozik, már rövidebb szárral. Persze, hamar eltaposták. És most, kinyílt közvetlenül a föld felett, nincs szára, csak egy rózsaszín virág látszik a földön. Mintha leesett volna, de nem, stabilan áll szár nélkül és virágzik! Hihetetlen! :)

2 megjegyzés:

mili írta...

bár együtt angolozhatnánk! nekem is kellene egy nyelvvizsga...kiülnénk a kertbe és tanulnánk, jó lenne! :))

Anna írta...

Tényleg jó lenne, nehéz egyedül nyelvet tanulni.