"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. február 10., péntek

smink

A múlt héten az egyik bevásárlóközpontban megszólított egy lány, és felajánlotta, hogy látogassak el hozzájuk egy ingyenes smink tanácsadásra. Általában nem élek ezekkel a lehetőségekkel, mert plusz pénzt és időt jelentenek, most mégis beadtam a derekam, és ma elmentem. Az eredményt képeken mutatom meg. Jól éreztem magam, kicsit várakoznom kellett, de közben kellemesen elbeszélgettem az egyik ott dolgozó lánnyal. Ahogy láttam, ez egy sminkeléssel foglalkozó cég, ahol a nők általában mellékállásként dolgoznak, így keresnek a teljesítményüktől függően 100 - 300 000 forintot. Nem akartam elmondani nekik, hogy én főállásomban, egész személyemet odatéve mennyit keresek... Még egyszer visszamehetek majd hozzájuk, hogy megtanítsanak arra, hogyan sminkeljem ki saját magam. Kíváncsi vagyok mire jutnak velem... :) 




Nincsenek megjegyzések: