"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. február 19., vasárnap

váraljai hétvége

Ezt a hétvégét váralján töltöm, mert most ünnepeljük Apu születésnapját. A nagy hidegre való tekintettel csak én jöttem el, nehogy bármi baja legyen a fűtési rendszerünknek. Így tegnap reggel felültem a buszra, ahol a buszsofőr megmondta, hogy melyik szék lesz az enyém, kb. úgy, mint ahogy a moziban teszik, és élveztem a 2,5 órás utat. Tényleg jó volt, dolgoztam kicsit közben, meg olvastam, aztán hipp - hopp, meg is érkeztem. Andiék hazahoztak, játszottunk jó sokat, pl. az abalone-val, amit megszerettem. Úgy örültem, hogy Apu úgy örült az ajándékainknak! A napot pedig egy jó kis sétával koronáztuk meg, kár, hogy szánkózni már nem tudtunk. 
ajándékunk átadása
séta az erdőben
a tó
Csilla a kutyájával, Dugóval

ajándékot élvezve


 

Nincsenek megjegyzések: