"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. február 8., szerda

várakozás

Ez egy várakozós hét, sok - sok időm elmegy várakozással. Hétfőn visszamentem a fogorvoshoz, betömte a fogam, nem kellett gyökérkezelni. Viszont érzéstelenítést sem kaptam a töméshez, ez a fogamnak nem, de a lelkemnek fájt. Kb. 45 percet ültem a fogorvosi székben teljes készenlétben. Készenlétben arra, hogy bármikor fájhat. Ez nem volt jó, annak ellenére, hogy nem fájt a beavatkozás. Jövő héten újra megyek :) Az aznap délutánt Györgyiéknél töltöttem, ezt nagyon élveztem! Jó volt náluk lenni, játszani a gyerekekkel, akik aktívabbak és beszédesebbek, mint valaha! 
A mai várakozásom már közel sem volt ennyire kellemes! A MÁV teljesen kiakasztott. 15:45-kor szálltam fel egy, a menetrend szerint 16:21-kor induló vonatra, hogy elérjem a 16:55 - ös buszt, amivel hazajöttem volna. Volna, mert a vonat 16:50-kor indult el, így lekéstem a buszt, ezért várhattam egy órát. Mindebben csak annyi jót találtam, hogy Zsolti volt olyan kedves, és tovább maradt bent a munkahelyén, és együtt jöhettünk haza. 
A MÁV-nak pedig lehet, hogy fogok írni egy panaszlevelet, hiszen nem is igazán az volt a bajom, hogy késve indult a vonat, hanem az, hogy minderről semmi tájékoztatást nem kaptak az utasok. Annak ellenére, hogy hiper - szuper vonaton ültem, ahol folyamatos megfigyelés alatt álltam, de annyira nem volt fejlett a rendszer, hogy valamit bemondjanak a hangos bemondóba... Ezért vennem kellett egy nők lapját, a vacsorámat egy kínai büfében kellett elköltenem egyedül, majd sötétben, a tervezettnél jóval később értem haza...

Nincsenek megjegyzések: