"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. április 14., szombat

hét vége

Rövid volt ez a hét, de annál intenzívebb. Szerdán végre eljutottunk házi csoportra, ami jó kis löketet adott. Csütörtökön Katám szárnyalt, aztán egyetemen voltam, méghozzá egy szemináriumi órán, ami a konfliktuskezelés címet viseli. Tetszett, tetszett, hogy továbbadhattam amiket Gyuritól, a pásztorunktól tanultam. A péntek is mozgalmas volt, hallásvizsgálat, utazás, édes - savanyú kóstoltatás egy fintorgó kétévessel :). A nap csúcspontja mégis Janiéknál tett látogatásunk volt. Rég nem találkoztunk már velük, és nagyon élveztük az együtt töltött péntek estét, hálás vagyok érte! Ma pedig 1:1 a Catan meccsek állása. 

Azt hiszem még nem meséltem, hogy márciusban újra felvettük a nyúlcipőt. Illetve, én most kaptam egyet, egy terepfutó cipőt. Úgyhogy újra futunk, én még csak most kezdtem, ezért örültem amikor ma 3 km futás után zuhanyozhattam egy jót. Már vannak pillanatok, mikor élvezem a futást, de többnyire az tölt el örömmel, mikor beérek a célba! 
Ami még fontos: kevesebb időt szánok a tanulásra, mint amennyit kéne :(
                         gyönyörűen fejlődnek a palántáink!! :)

Nincsenek megjegyzések: