"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. április 8., vasárnap

húsvét

Gyönyörű húsvéti ünnepünk van! Az egész ott kezdődött, hogy ma nem esik az eső! Ott folytatódott, hogy időben odaértünk az imaházba, ahol még éppen találtunk ülőhelyet, mert olyan sokan voltak, hogy nem jutott mindenkinek hely. Mindenki ünnepelni akart! Két picur bemutatása is ma reggel történt a gyüliben, nagyon szép volt, szép családokat láthattunk! És nem csak, hogy szép volt, hihetetlenül nagy élmény volt a számomra átélni azt, hogy ez a két gyermek azért születhetett meg, mert Isten alkotta őket, épp ilyennek, amilyenek, és épp most tartotta jónak, hogy megszülessenek. Lehet, hogy ez nem átadható élményem, lehet, hogy ott kellett volna lenni hozzá. Nagyon szeretem, ahogy Gyuri áldást kér a hozzá vitt gyerekekre és családjaikra, két útravaló igeverset keresett mindkét családnak, és nagyon találóakat! A gyerekek miatti örömünket pedig csak fokozta, amikor dicsértük Istent a mai ünnepért! 

Pár nappal ezelőtt leírtam, hogy a tanítványaim és barátaik hogyan ünneplik húsvétot, de azt nem, hogy én hogyan teszem. Ez egy személyes ünnep a számomra, amiben megerősödik kapcsolatom Istennel. Bojtár halála óta ünnep igazán nekem a húsvét, azóta még kézzelfoghatóbb és csodálatos. Ez az idei pedig ígérettel teli ünnep! Gyuri arról beszélt ma délelőtt, hogy milyen furcsa, hogy a tanítványok nem izgatottan, a napokat visszaszámolva várták Jézus feltámadását, pedig tudhatták volna, hogy meg fog történni, hiszen Jézus megígérte nekik korábban. És valóban! Bátran bízhatunk Jézus ígéreteiben, mert eddig mindent teljesített, még azt is, amibe bele kellett halnia! 

sziklakertecske


Ami még szuper volt a mai napban, hogy kimehettem kicsit, és elkezdhettem a sziklakert kialakítását. Elég limitált mennyiségű földdel dolgozhattam, ezért egyelőre így néz ki. Olyan jólesett a munka, amit ebbe fektettem, még akkor is, ha most még inkább hasonlít egy tűzrakóhelyre, mint sziklakertre.

Nincsenek megjegyzések: