"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. április 1., vasárnap

virágvasárnap

Egy ideje zavart, hogy a húsvét évről - évre meglepett engem. Állandóan változó időpontjával nem tudtam lépést tartani, sajnos ebben az évben sem. Tudom, hogy jövő vasárnap ünnepeljük a húsvétot, de annyira lefoglalt, hogy valami vicceset kitaláljak a gyerekeknek a mai bibliakörre bolondok napja alkalmából, hogy a virágvasárnapot teljességgel elfelejtettem. Mikor ma beléptem az imaházba, és megláttam a kivetítőn a pálmaágakat, akkor jutott csak eszembe, hogy ma nem csak a bolondozásra érdemes emlékeznünk. Gyorsan át kellett rendeznem a fejemben az egész bibliaköri foglalkozást, ami nem volt nehéz, mert a boldogsággal akartam foglalkozni velük, igaz, hogy a tékozló fiú kapcsán. Végül a Jeruzsálembe vonulás kapcsán lettünk boldogok, nagyon boldogok és még bolondoztunk is :) 

Ennek ellenére elszégyelltem magam, hogy nem tudtam előre, hogy milyen nap is van ma. De bele tudtam simulni a délelőtt során a meglepetés és ünneplés örömébe, ami nagyon jól esett, jólesik!

Számunkra még egy dolog miatt fontos virágvasárnap. Két évvel ezelőtt ezen a napon halt meg Bojtár kutyánk, az első kutyám. Azóta is mindig számvetésre ösztönöz az emléke, vajon eléggé keresem én a JóIsten társaságát, meg tud ismerni engem, hagyom, hogy megismerjem? Jobban kell hagynom.
Élvezettel hallgatom Derék és Huba ugatását, akik túlélik a virágvasárnapot :)

Nincsenek megjegyzések: