"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. május 3., csütörtök

anyák napja előszele

Tegnap nagyon jó napom volt, újra. Együtt reggeliztem egyik tanítványommal és az édesanyjával, elbúcsúztattuk a lányt, aki egy időre külföldre utazik szerencsét próbálni. Nagyon jólesett nekem ez a kis reggeli. Főként azért mert megérezhettem, hogy nem csak a korais családjaim részévé válhatok valamennyire, hanem ez minden tanítványomnál adott lehetőség. Aztán folytatódott a kellemes nap másik kis tanítványommal, akihez az anyák napi műsor próbájára érkeztem meg. Lehuppantam, és más közönség híján minden gyermek nekem mondta a verset, nagy mosollyal. Rengeteg áldást gyűjtöttem össze kb. fél óra alatt! :) Ez is nagyon - nagyon jólesett!

Nincsenek megjegyzések: