"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. május 16., szerda

vízesÉS

Ma 4:45-kor keltem, hogy elérjem a reggeli buszt, mert a város másik végére kellett utaznom. Ez a Sóskút - Rákoskeresztúr két óra utazást jelentett reggel, és még így is csak épphogy értem oda az iskolába. Nem is maradt időm a szokásos merre menjek? kóválygásra, meg kellett kérdeznem az irányt egy iskolatáskás kissráctól, mert a térképem megint nem stimmelt, ill. stimmelt, csak megint utólag jöttem erre rá. A lényeg, hogy odaértem 3 óra alatt felvettem a tesztet a gyerekekkel, majd el is indultam haza. A hazaút tovább fog tartani, mert 11:25 és 13:50 között nem járnak buszok Sóskút felé. Pedig nemrég indult egy új járat az m7e felé, de azt sem indítják a két időpont között. Kérdem én, hogy MIÉRT??
Még utazásos történet, hogy ma reggel hárman indultunk hajnalok - hajnalán a busszal. Egyszer csak arra lettem figyelmes a buszmegállóban való várakozás közben, hogy az egyik nő lába felé tart egy mezei egér. Szóltam neki, nehogy szívrohamot kapjon, egyáltalán nem úgy reagált, ahogy vártam. Elkezdett éljenezni, hogy milyen cuki az egér, meglepődtem... :)
A XVII. kerületben láttam egy valódi vízesést. Nagyon tetszett, a főtéren áll egy állvány, és víz esik belőle különböző alakzatokban. Hullanak a vízcseppek, néhány helyen azonos időben nem hullanak, ebből alakul ki az alakzat, igazán jópofa!

Nincsenek megjegyzések: