"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. június 1., péntek

pünkösdi élmények

Ezen a héten nem volt vizsgám, azt gondoltam, hogy lazább lesz, mint az előző. Tévedtem, mert két beadandót kellett leadni a hét második felében. Zsolti sokat segített az egyikben, KÖSZI! De még így is nagyon elfáradtam, fáradt maradtam. Most viszont, hogy jön a hétvége, és leadtam a leadnivalót, szakítok egy kis időt arra, hogy ne csak képekben számoljak be a múlt hétvégénkről, amit egy csodálatos kis faluban, Nován töltöttünk. A tavalyi gyüli tábor nagy élmény volt számomra. Megéreztem azt, hogy valósággal ehhez a közösséghez tartozom, igazi felüdülés, kikapcsolódás volt. Az idén még inkább erősödött bennem a közösséghez tartozás, annak minden nyűgével! Annak ellenére, hogy érzelmileg nehéz volt átevickélni a szombat délutánon, mégis hálás vagyok, hogy megélhettem pontosan azt, amiről Gyuri tanított minket. Átélhettem egy konfliktust, amit sikerült rendeznem, amit tudtam megtettem, már "csak" imádkozni tudok. Hálás vagyok azért, hogy ezáltal sokkal jobban átlátom a gyülekezet tagjainak kapcsolati dinamikáját, tudatosabb tudok lenni. Gyuri tanításai őszinték, bölcsek voltak. Annyira örülök, hogy ő a pásztorom, és ott van Anikó is az oldalán!!

Nagyon készültem erre a pünkösdre, pedig általában ez is olyan szokott lenni nálam, mint a virágvasárnap: jé, már pünkösd van?! Idén készültem, böjtöltem, hogy igazán tudjak figyelni, mikor kell. (Böjt: nem ettem csokit, nem vettem péksüteményt a nagyon kényelmes helyen lévő, nagyon finomakat áruló pékségben) És el is talált az üzenet: "Aki szomjazik, jöjjön hozzám és igyék!" Nagyon egyszerű. Ittam, most pedig hiszek benne, hogy nem leszek híjával többé azoknak a dolgoknak, amik miatt szomjas lettem. És hiszem azt is, hogy "élő víznek folyamai ömlenek annak belsejéből", akit Isten megitat ;)

Egyébként kevésbé érzelemteljes, fennkölt élményekből is bőven kijutott a hétvégén, amik szintén remekek voltak. Pl. életemben először biliárdoztam, és nem is ment annyira rosszul. Persze jól se, egyszer elrepült a fehér golyó, de olyan is volt, hogy két golyó is beletalált két különböző lyukba egy lökés hatására. Jó volt, hogy Pepe közreműködésének hála nyertem Catanban. Nagyon tetszik a Dixiet játék, amit Böbiék tanítottak, nagyon jó volt Laciékkal együtt csónakázni, borszentelést látni, sétálni, ajándékba fagyit kapni, játszani a többiekkel, énekelni ..... :)

Nincsenek megjegyzések: