"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. október 6., csütörtök

késlekedő hétvégi beszámoló

Azért időzítettük az előző hétvégénket úgy, hogy hazalátogatunk Váraljára, mert nem csak Dani ünnepli a szülinapját a napokban, ma. Hanem Andi is nemrég lett egy évvel öregebb, és bölcsebb is talán ... :) Így dupla ünneplést csaptunk. Már pénteken megérkeztünk, Hubának ez volt az első hosszabb útja. Kiéheztettük, ezért nem volt semmi baj, szépen lenyugodtak a kutyák, úgyhogy a kezdeti káosz után békében és nyugalomban érkeztünk meg. A hétvége fő attrakciója az volt, hogy ellátogattunk a Bikali Élménybirtokra. Hú, ez nagyon jó volt!! Én amúgyis szeretem, ha kirándulunk, de ha ilyen remek helyre megyünk, akkor aztán madarat lehet velem fogatni! Ott volt az egész család, és majdnem ténylegesen fogtunk is madarat. Ugyanis részt vettünk a birtok madaras előadásán, ahol egy solymász mutatta be a szebbnél - szebb madarait. Volt köztük héja, bagoly, sólyom. Ott repkedtek a fejünk fölött, de tényleg a fejünk fölött, volt, hogy a magasabbaknak le kellett húzniuk a fejüket, nehogy útban legyen a közönség felett átrepülő madárnak. Ez maradandó és igen érdekes élmény volt. Sosem láttam még ilyen közelről szabadon, ragadozó madarakat! A birtokon töltött időnknek ezenkívül még két csúcspontja volt. Az egyik, amikor életemben először ültem lovon. Bonbonnak hívták, igen szelíd, békés és magas állat volt. Tettem két kört vele az udvaron, persze nem vagyok született tehetség, így egy kedves fickó vezetett körbe minket. Aki, a délutáni záró játékokon, lovagot alakított a lovagi tornában. És ezzel el is érkeztünk a harmadik nagy élményhez az élménybirtokon. Végignézhettünk egy lovagi tornát, ahol az a lovag győzött, akinek én drukkoltam. Nagyon izgalmas és látványos volt! Olyan hamar, pillanatok alatt fel tudták gyorsítani a lovaikat a lovasok, nem is gondoltam volna! Szóval az a nap igazán jó nap volt, nagyon élvezte mindenki, a szülinaposok is! Este tortáztunk, ajándékoztunk, örültünk, elfáradtunk. 

Még a vasárnapot is Váralján töltöttük. Meglepően jó volt az imaházban, megint ott ért minket az úrvacsora. Az ünnepi ebéd természetesen nagyon finom volt, Anyu igazán jól tud főzni! Van már mögötte némi tapasztalat. A délutánt birsalma sajt készítésével töltöttük, ez még úgy is elég nagy munka volt, hogy 6an voltunk rá, és mindenki bele is tett egy keveset az alkotásba. Összességében tehát elmondhatom, hogy újra egy fárasztó, de annál élvezetesebb hétvégét tudhatunk magunk mögött! Az pedig már csak hab volt a tortán, hogy itthon is rendben találtunk mindent, hála Istennek. 

Ízelítőül pár kép: 
Álomház

Barátnők

lovagolok

Csilla lovagol

gólyalábazás

Ez a falu

Esztergálás



Nincsenek megjegyzések: