"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. október 25., kedd

jó dolgok

Ma sok-sok jó dolog történt velem annak ellenére, hogy az idő borongós és ilyenkor a kedvem is borongós szokott lenni. 
- Reggel elég keveset kellett állnunk a dugóban. :) 
- A Batthyány téren találkoztam egy bohóccal, aki lufivirágokat hajtogatott. Gondoltam, hogy veszek a mai gyerkőcöknek egyet - egyet. Mikor megtudta, hogy hallássérült gyerekekkel foglalkozom, ingyen adott nekem három lufikutyát. Amíg hajtogatta a kutyákat beszédbe elegyedtünk és kiderült, hogy az ő anyukája is hallássérült. :) 
- Ma meghívtak egy adag kelkáposzta főzelékre az iskolában. Én nagyon szeretem a kelkáposzta főzeléket! :) 
- A nap végén pedig kaptam Zsoltitól egy szép kis mécsestartót. :)

Nincsenek megjegyzések: