"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. október 30., vasárnap

szülinapi hétvége

Lassan lezárul Zsolti szülinapi hétvégéje. Én nagyon élveztem, és úgy láttam, hogy ő is! Kisebb - nagyobb meglepetéseket kapott, ágybavitt reggelit szombaton, ma villásreggeli volt, tegnap este nagyon finom vacsorát főztem neki, készítettem egy csokitortát annak ellenére, hogy nem vagyok túl ügyes tortakészítő. Hála Istennek, elég pofás és nagyon finom lett! A tegnapi kirándulás igen jól sikerült, Hűvösvölgyből sétáltunk fel az Árpád - pihenőig, mondanom sem kell, hogy gyönyörű volt az erdő! Ajándék volt, hogy egy órával többet aludhattunk ma, és az is, hogy Apuék meglátogattak minket, igazán szép délutánunk volt! Itt van pár kép az eseményekről:

A KILÁTÁS!

A szülinapos átnézi az útvonalat

Tortázás előtt

Lehet számolni a gyertyákat! :)

A délutáni szieszta ideje alatt csipkebogyót szedtünk

A család

Nincsenek megjegyzések: