"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. február 22., kedd

Élmények

A barátainktól karácsonyi ajándék gyanánt egy wellness központba való belépőt kaptunk. Vasárnap jött el a napja, hogy wellnessre váltsuk a belépőt. Egy nagyon szép, Sun palace nevű helyre érkeztünk. A névvel ellentétben, nem sütött a Nap,  de ez talán nem a központ hibája :) Úsztunk egy jó nagyot, gőzfürdőztünk, szaunáztunk, pezsgőfürdőztünk, pihentünk. Nagyon jólesett a szombati kaposvári konferencia után. Évek óta nem úsztam olyan sokat, mint vasárnap. Ez 1025 métert jelent, tudom, hogy ez valakinek meg se kottyan, de nekem beletelt némi időbe. Milyen jó, hogy a hétköznapokon sétálunk és nem úszunk! Azt hiszem, az utóbbit művelve lecsökkenne a hatékonyságom, mint utazó tanár... Szóval, nagyon jól éreztük magunkat! Mégegyszer köszönjük Laci és Györgyi!

Ma pedig küzdöttem egy kimerítőt a tinédzser tanítványommal. Azt hiszem, hogy mindketten nyertünk az igencsak bosszantó események megbeszélése után. Örülök, hogy láttam pár ehhez hasonló menetet a pásztorunk és fiai előadásában. Onnan merítettem ihletet;) Most pedig lassan megkezdem megérdemelt pihenésemet egy tányér karfiol, a férjem, Shepperd alezredes és csapata társaságában.

Nincsenek megjegyzések: